Əgər sizin Apple cihazınızda hər hansı bir problem varsa, siz iCihazınızı Mobifix-in Bakı şəh., M.Araz 50C ünvanında yerləşən ofisinə gətirə və ya 176 qaynar xətti vasitəsilə əlaqə qura bilərsiniz.
Biz bütün Apple məhsulları üçün mövcud olan təmir xidmətlərini həyata keçiririk. Əgər sizin cihazınızda aşağıdakı problemlər varsa, təmir üçün bizə müraciət edin:
1. Ekran sınıb;
2. Batareya ilə problem yaranıb;
3. Çox ağır işləyir;
4. Suya düşüb, sonra isə müxtəlif problemlər meydana çıxıb;
5. Bir və ya bir neçə düymə işləmir;
6. Touch ID işləmir;
Ekranda olan zədələrin aradan qaldırılması üçün adətən 1 saatdan daha az vaxt tələb olunur. Ciddi problemlər isə 14 iş günü müddətində təmir olunur.
Mobifix buna zəmanət vermir. Ona görə də, təmirə gətirməzdən əvvəl məlumatlarınızı iCihazdan digər bir daşıyıcıya köçürməyi tövsiyə edirik.
Diaqnostika – Apple cihazınızda olan probleminizin mütəxəssislərimiz tərəfindən araşdırılması və təyin olunmasıdır.
Yalnız müştəri öz təşəbbüsü ilə cihazını təmir etməkdən imtina edərsə diaqnostika haqqı ödənilir.
Xeyr, bu halda müştəridən diaqnostika haqqı alınmır.
Bəli, təmir zamanı biz yalnız orijinal ehtiyat hissələrindən istifadə edirik.
Biz təmir zamanı istifadə olunan ehtiyat hissələrinə 30 gün zəmanət veriririk.
iCloud iPhone-da saxlanılan bütün məlumatların aktuallığını və təhlükəsizliyini təmin edir. Eyni zamanda, sizə bütün iCihazlarınızdan həmin məlumatları əldə etmək üçün imkan yaradır.
Ekranda və ya ekrana cavabdeh mikrosxemlərdə problem vardır.
Ayarlar→əsas→statistika→yaddaş→silmək.
Problem bir sıra səbəblərlə əlaqədar ola bilər. Məs: ekran və yaxud ekrana baxan mikrosxemlər. Yalnız iCihaza mütəxəssislərimiz tərəfindən baxış keçirildikdən sonra dəqiq diaqnoz qoyula bilər.
Bu problem telefonun modemində, prosessorunda, lentində, cərəyan oyuğunda və s. də olan nasazlıqlar səbəbindən baş verə bilər. Yalnız iCihaza mütəxəssislərimiz tərəfindən baxış keçirildikdən sonra dəqiq diaqnoz qoyula bilər.
Təmiri mümkündür.
Kameraya baxan mikrosxemdə və yaxud lentdə problem ola bilər. Yalnız iCihaza mütəxəssislərimiz tərəfindən baxış keçirildikdən sonra dəqiq diaqnoz qoyula bilər.
Bəli, lent təmir oluna və ya yenisi ilə əvəzlənə bilər. Yalnız iCihaza mütəxəssislərimiz tərəfindən baxış keçirildikdən sonra dəqiq diaqnoz qoyula bilər.
Bu problem suya düşdükdə, enerji yığımında çox qaldıqda, zərbə ilə sərt yerə düşdükdə və s. hallarda yaranır. Yalnız iCihaza mütəxəssislərimiz tərəfindən baxış keçirildikdən sonra dəqiq diaqnoz qoyula bilər.
Bu problem ilkin olaraq telefon qeydiyyatdan keçmədikdə, modemdə problem olduqda və s. hallarda baş verir. Yalnız iCihaza mütəxəssislərimiz tərəfindən baxış keçirildikdən sonra dəqiq diaqnoz qoyula bilər.
iPhone-un ekranı sınıbsa, bu halda həm ekran, həm də sensor birlikdə dəyişilməlidir. iPad-in ekranı və sensorunu isə ayrı-ayrılıqda dəyişmək olar.
Yalnız mütəxəssislərimiz tərəfindən diaqnostika aparıldıqdan sonra problemi təyin edib, həll yolu təklif oluna bilər.
Xeyir, mikrosxemin təmiri mümkün deyil.
Telefonunuzda original touch ID qoyulubsa, təmir mümkündür, əks halda təmir etmək mümkün olmayacaq.
Prosessorla bağlı olduğu üçün əksər hallarda bu tipli problemlərin həlli mümkünsüzdür. Lakin müştərimizin istəyi ilə iCihazınızın prosessoru yenisi ilə əvəz oluna bilər.
Bu problem ana plata ilə bağlı ola bilər. Əksər hallarda təmir etmək mümkün olmur və platanı dəyişmək lazım gəlir. Lakin istənilən halda yalnız iCihaza mütəxəssislərimiz tərəfindən baxış keçirildikdən sonra dəqiq diaqnoz qoyula bilər.
Əgər telefon format olunmayıbsa, məlumatları bərpa etmək mümkündür, əks halda məlumatları geri qaytarmaq mümkün olmur. Lakin istənilən halda yalnız iCihaza mütəxəssislərimiz tərəfindən baxış keçirildikdən sonra dəqiq diaqnoz qoyula bilər.
Belə halda plata təmir olunmur və dəyişilməlidir. Lakin istənilən halda yalnız iCihaza mütəxəssislərimiz tərəfindən baxış keçirildikdən sonra dəqiq diaqnoz qoyula bilər.
Bu problem bir neçə səbəbdən yarana bilər. iCihaz fasiləsiz olaraq istifadə edildikdikdə, enerji cihazına taxılı olduqda, enerli mikrosxemində problem olduqda və s. kimi səbəblərdən yarana bilər.
Telefon tam olaraq enerji yığdıqda iCloud yenilənir. Yaddaşdan asılı olaraq iCloud-a məlumatların ötürülməsi müxtəlif zamanlarda tamamlana bilər. Məlumat tam ötürülmədən cihazı elektrik enerjisindən ayırdıqda bu bildiriş ekrana çıxır.
Telefon Wi-Fi rejimində hər şarja qoyulduğu zaman avtomatik olaraq yenilənir.
iCihaz mexaniki zərər aldiqda və ya flash mikrosxemi sıradan çıxdığı hallardan bu problem meydana çıxır.
iPad-də ekran və sensor ayrı-ayrılıqda təmir olunur. Yalnız iPad Air 2 modelində ekran və sensor birlikdə təmir olunur.
Enerji yığımı mikrosxemindəki problemlə əlaqədar ola bilər. Dəqiq problemi diaqnostikadan sonra təyin etmək olar.
Orijinal olmayan korpusda şəbəkə çox pis işləyir.
Bu problem bir neçə səbəbdən yarana bilər. Prosessorda, flash mikrosxemində, proqram təmirində və s. problem qırmızı ekran yarana bilər. iCihaza mütəxəssislərimiz tərəfindən baxış keçirildikdən sonra dəqiq diaqnoz qoyula bilər.